Wednesday, July 10, 2013

penipu

hari tu, ibu tegur aku sebab suka berbohong

ehem

berbohong dekat adik

contohnya

"kakak ada download game baru"
Syahmi dengan muka eksaited yang cuba di-control pun bukak lah fon aku
"takde pun"
dan  si durjana pun tergelak

ibu tegur, perkara kecil tak elok tipu
walaupun bergurau


mungkin, budak akan ingat sampai bila-bila, orang dewasa tipu dia
macam aku masih ingat ibu tipu aku kata dia pandai lukis, sekali orang lidi..ceh


salam ramdadhan
ini ramadhan pertama sebagai orang bergaji

dan ramdahan pertama, tanpa ayah

2 orang mengutuk:

budak kecik said...

kenzz tp ak pun suka buat mcm tu ngn budak2 sbb suka tgk muka dorang kecewa. tp betul jgk ckp mak ko. mungkin bnda kecik je tp nnti dorang pun akan mula bljr utk menipu, konon utk bergurau.

ehem boleh lah belanja ak bukak puasa. ngeee :P

semoga roh ayah ko tenang kat sana. banyakkan sedekah al-fatihah utk arwah

Nurin Farhanah said...

ehem..belanja? insya Allah

pastu ko belanja aku, ko kan bos..hahahah

amin...

 

(c)2009 belog se-kupang dua. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger