Thursday, July 11, 2013

housemates

aku tinggal di vista angkasa
rumah kami ada yana,nurin,a'aa,liza,nia,nedy dan zira
kami semua bekerja

motif cerita pasal housemate?

sebenarnya, kat rumah tu aku lah yang paling pemalas nak masak (mengaku)
yalah, balik dah malam, baik aku beli makanan kat luar
balik dah penat, kenyang terus nak tidur (manalah aku tak naik berkilo)
jadi, kekerapan aku nak berborak dengan diorang tu kurang

masa bulan ramadhan ni
aku dapatlah balik, er, agak awal

jadi bolehlah dapat buka puasa sesame housemate
berborak
malas turun surau, buat terawih kat rumah
semalam kitorang siap jemaah lagi

masa nak dekat tidur tu (borak lagi), diorang komen pasal klip rambut aku macam budak sekolah punya

lepas tu, komen yang dah lama aku tak dengar pasal aku


"muka nurin macam (orang atas ni)"

lepas tu ditambah lagi

"gaya cakap pun sama"


hish, aku baru tak nak dengar pasal hal ni tahun ni...

-.-"




2 orang mengutuk:

budak kecik said...

hahhahahahahahaahahha. semua bersetuju dgn pendapat ak. tp ak rasa ak org prtama yg sedar muka ko mcm wan sharmila. lepas tu berduyun ckp benda yg sama. hihi

Nurin Farhanah said...

haah..ko orang first aku dengar komen macam tu

 

(c)2009 belog se-kupang dua. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger