Sunday, March 16, 2014

gara-gara air di vista kena catu, jadi terpaksalah aku berkampung di lab.

makan
mandi
urusan air besar air kecil


tidur je dekat rumah, sebab aku tak boleh tidur tanpa...er...bp aku (huahauhaua)


bila waktu time of the month tu jatuh pada hari air dicatu
lagilah merana aku dibuatnya

tadi ibu call, er sebenarnya aku yang call selepas ibu menghantar mesej saja-saja dia tu

sebagai anak manja, mestilah semua benda nak report dekat ibu
dan rasa nak menangis pula bila bercerita pasal takde air

hahaha

2 orang mengutuk:

dayu_myself said...

sabar naa nurin...sekrng dah mula musim hujan...tak lama lagi ada la tu air...dah xda catu2... rindu la nak borak dengan nurin...:)

Nurin Farhanah said...

dayu..

hujan2 pun kena catu gak air..wuuu~

rindu nak borak2 dengan dayu

 

(c)2009 belog se-kupang dua. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger