Saturday, November 27, 2010

jiwang..heh??

assalamualaikum

tengah sedap2 aku makan oat krunch versi dark coklat cicah susu putih (sarapan aku), tiba-tiba aku tersedak bila nama aku tiba2 naik kat blog encik daun pudina..apasal mamat ni tak puas hati ke dengan aku? baru aku teringat lepas meeting aku gelakkan dia pasal entry dia banyak yang cheesy ala2 dalam hati ada taman..hehehehe..

dalam meeting semalam, ada perbincangan yang tiba2 masuk cerita aku tengok wayang jumaat tu. boleh pulak inche alep tanya " ko tengok cerita  romantik ke nurin?" HAH? BILA PULAK??



(aku malas nak cerita kenapa tiba2 keluar soalan begitu, ini hal meeting)

dan topik hari ni : sejauh mana kejiwangan aku..hahahaha

1) lagu jiwang
tolong jangan bagi aku dengar lagu2 jiwang karat pengoksidaan, tahap cheesy cholestrole kat aku kalau korang sayang aku. SERIOUSLY!! lagu macam ini aku bakul-sampahkan..termasuklah nasheed cinta anta anti, walaupun aku ada memori bahagia salah satu lagu begitu, NO! geli eardrum aku dibuatnya..budak yang terbiasa dengar lagu menggegar otak, bila kena lagu jiwang, boleh mengamuk tahu..

2)novel jiwang
sejak aku kenal Hlovate, aku dah anti cerita Alaf 21, cerita berangan, ayat tahap romantik, NO!

3)cerita jiwang
ooookey, aku fanatik cerita korea, suka part2 comel, suka hero-hero dia yang hensem..tapi bab sedih, aku tak nangis

4)pick-up lines
i hate pick up lines, tak kira betapa cheesy ayat  dia (UWEKK!!!)..i hate flirty guy..i hate harmless flirt..

dalam hati aku ada taman ke? ada salur darah ada lah, untuk proses coversion of sugar, yada yada...

p/s: tak payah jiwang2, jadilah umat Islam yang kuat, tahan dugaan hidup, tahan ancaman musuh Islam, remember, life is not about a love between a girl and a boy, it's to seek eternal happiness for akhirat..

4 orang mengutuk:

budak kecik said...

kahkah...
paan tgk citer jiwang??
btul la kot.sbb tu dia sanggup prgi sorang2 tgk wayang

xnk gtaw yg dia ni sorang yg jiwang
ngee

Nurin Farhanah said...

mane..aku gi tengok boipren lama aku, harry potter..ahhaha
kejiwangan ke aku..heh??

Encik Daun said...

saya sentap di situ !
haha.. eksperesi la !
nothing's personal..

Nurin Farhanah said...

iyelah tu encik daun...

 

(c)2009 belog se-kupang dua. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger