Tuesday, May 22, 2012

just me saying

"nurin ni, lagu pelik pelik di dengarnya"
"huh?"
"yelah, lagu band mana entah, tak pernah dengar pun"

friend, i'll take that as compliment

nama pun indie band
best tau lompat-lompat lagu tengok underground-band-dari-ceruk-mana

some of the songs are good
some, well, not my taste
some, er..maybe, at this age, i can't tolerate the screamo, heavy metal

kalau orang kata lagu indie entah apa-apa
aku cuma boleh cakap
kalau kau pandai cari band, ada je band yang lebih baik lagunya dari sedetik lebih (random)

malah, mesej yang lebih berguna dari kebanyakan lagu cinta

tapi kalau salah cari, kau jumpa ah lagu yang aku kelaskan "mengarut"

p/s: aku ada border line aku sendiri dalam berhibur
yes, aku dengar lagu hangguk kepala, band entah-ceruk -mana
yes, aku hangguk kepala, dengar lagu macam tu
tapi nak jejak kaki ke gig, konsert...
nak jejak karaoke
nak jejak wayang

that's the borderline
untuk korang, it's up to you
untuk aku yang terlebih hiburan, cukuplah nurin, ingat mati

2 orang mengutuk:

Anonymous said...

agak2 kalau die dgr lagu2 aku suke cemane ek?? =Jade

Nurin Farhanah said...

the problem is, dia tu siapa?

 

(c)2009 belog se-kupang dua. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger