Thursday, May 10, 2012

muka tak malu

curi masa nak menulis..ngee

'why you look a bit moody today?'

ada seorang kawan aku tegur tadi
maybe aku tak senyum sangat waktu pass thermometer
yelah, selalunya aku ceria sahaja agaknya

aku akui
minggu ni fokus aku agak teruk
hari tu ada kawan tanya pasal eksperimen
entah apa aku jawab, nasib baik lah kawan aku tu tak tersalah eksperimen

maaf kawan

tu belum kes aku tak ingat orang pesan suruh buat sesuatu

haish

kawan aku pun tegur 'muka kau nampak penat'

penat otak
letih badan
tidur mati
selera makan pelik

ya, aku mungkin agak tertekan dengan kerja menimbun dan due date dalam masa yang sama

dan seorang kawan aku mengadu yang ibadah pun tak khusyuk sebab penat sangat
buat aku muhasabah balik
berapa banyak rakaat solat yang aku actually khusyuk
baca Al-Quran sehelai sehari pun macam terpaksa
solat sunat dah memang burn

tu belum galaknya gatal bercerita pasal orang itu, ini

tampar muka sendiri la nurin

0 orang mengutuk:

 

(c)2009 belog se-kupang dua. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger