Wednesday, August 8, 2012

fasa baru

buka facebook

ha, hambek kau, satu lagi orang jemput ke walimah
dari kawan batch aku kat seseri

1 september- kahwin farah kat kolej 9 UM (ayah dia pengetua)
2 september-kahwin eqa dekat klang

oookey,

budak-budak Calyx (calyx ni nama batch kitorang) dah banyak yang bergerak ke fasa yang lain
ada beberapa yang bertunang, termasuklah kawan dorm aku sendiri
yang nak bernikah dalam masa terdekat ni 2 orang di atas
yang dah dapat kerja pun ada

yalah, sudah bergerak ke fasa seterusnya
umur pun sudah meningkat, kan?

aku pun kiranya bakal melangkah ke fasa lain juga lah ni
gementar juga lah, ada juga pemikiran "kalau aku tak boleh buat, macam mana?"

ibu pesan, kalau hendak, jangan main cakap sahaja, bertindak cepat

mula-mula, sempurnakan pengisian borang dulu

bismillah

3 orang mengutuk:

f!zAh said...

kak nuryn bila lagi nak melangkah ke fasa berdua bertiga dan seterusnya...hehehe...=p

Nurin Farhanah said...

hamboi fizah...hahahah

akak ni belajar pun tak habis lagi, tahu

Anonymous said...

tettttt!!!:D


**kak husna**

 

(c)2009 belog se-kupang dua. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger