Thursday, March 8, 2012

be harsh on myself

bila mulut terlampau banyak berbicara
mula lah terkeluar cerita entah apa
butir kata pun penuh dengan lagha

aduhai

bagaimana ya mengingat diri bercerita apa yang baik sahaja
bukan berbicara seenaknya

kalau lidah tidak dijaga, selayaknya akhlak diri ini di tahap mana?

p/s: selalu rasa nak tampar muka sendiri, kononnya kurang bergaul dengan lelaki, tetapi bila bercerita, wah! seenak-enaknya nama si polan ini, si polan itu yang keluar
dasar perempuan tak tahu malu

nak menjawab kat akhirat nanti, bagaimana, nurin?

3 orang mengutuk:

HazwanDotCom said...

tu lah..memang susah nak jaga mulut ni..lelaki pun sama jugak...tapi nak taknak kena jaga jugak kan huhu

ekabukanmakcikkau. said...

aku pon macem tu jugak.sobs sobs

Nurin Farhanah said...

@hazwan
eh, dah aktif blogging balik?
betullah, tapi nak jaga mulut tu susah

@makcik
aku harap level kau tak seteruk aku ni

 

(c)2009 belog se-kupang dua. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger