Wednesday, June 20, 2012

it's time to say goodbye, then

teringat masa masuk 4th dulu-dulu
punya lah terkedu tengok bilik aku
walaupun aku dah cakap pada diri sendiri, 4th is not gonna be as comfy as 12th (aku PASUM dulu)

oh well, if i survived SESERI, i'm so gonna make it here

three years comes and go
aku masih lagi di floor yang sama, b200

dan tiba masanya untuk ucap selamat tinggal

untuk mereka yang dah ibarat adik beradik


ye, kita bergelak ketawa, bergossip, menangis, bergaduh, tarik muka
aku ucapkan terima kasih sebb tolerate aku punya perangai
sorry for being insensitive, ego, sarcastic, and all those jerky things
i am a jerk, yes...
i always love all of u guys
no matter what
 
untuk teman seperjuangan

terima kasih untuk semua
even segila mana pun subjek kita
sepenat mana lab kita
kita lagi gila




untuk projek-projek yang pernah aku masuk

aku belajar banyak benda, terima kasih

apa lagi ya

oh ye, nak masukkan juga lah

dan untuk seseorang yang aku simpan kemas kemas rasa manis selama tiga tahun ni...
rasa manis yang terlebih gula


memori yang banyak
susah untuk aku terjemah dalam satu entry ni

terima kasih,
buat semua yang mewarnai hidup aku selama tiga tahun ni
ibarat dihias dengan warna pelangi

3 orang mengutuk:

Anonymous said...

tata...:'(

minta maaf jgk sbb buat nurin tersinggung..sorry!

teacher L said...

hah! sebak!
x pe la. sem khas masih jumpe nurin insyaallah (nk sedapkan ati yg da sebak)..
dan facebook masih available rasenye utk contact..
pas ni da x dgr da cte2 excited korg 2.. rindu itu pasti. :)

Nurin Farhanah said...

@hei na

takpe2, alah, kita pun same je


@ms ribena

isk isk...jgn sedey...nt kita selsema

 

(c)2009 belog se-kupang dua. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger